Klasifikační analýza klíčových slov: důležitý dokument pro váš úspěch v SEO!

Co je analýza klíčových slov?
Klasifikační analýza klíčových slov je proces, při kterém se zkoumají a identifikují klíčová slova a fráze, které používají vaši zákazníci při hledání vašich produktů nebo služeb. Nalezená slova a fráze se následně používají jako základ pro optimalizaci obsahu na vašem e-shopu i jako vstupní soubor pro tvorbu PPC kampaní, kde pomáhají určit marketingovou strategii.
Co získáte s analýzou klíčových slov?
Analýza klíčových slov vám však poskytne mnohem více informaci, než jen přehled o klíčových slovech. SEO analýzu využívám pro správné nastavení obsahové strategie, pro identifikaci častých problémů vašich zákazníků a hlavně jako podklad pro správné navržení struktury vašeho e-shopu. Pojďme se podívat na to, proč je SEO analýza klíčových slov, klíčový dokument pro úspěšné prodávání zboží nebo služeb na internetu.
Struktura e-shopu
Struktura e-shopu: Dobrá struktura e-shopu má významný vliv na přehlednost, srozumitelnost a úspěšnost v celkovém hodnocení a hlavně prodejích. Je důležité věnovat pozornost logice navržení s cílem zajistit, aby struktura byla jednoduchá, intuitivní a srozumitelná pro všechny uživatele. Vy jako podnikatel jste odborník ve svém oboru a mnoho věcí berete jako samozřejmost. Vaši zákaznící takové zkušenosti v 99% nemají a zřídkakdy rozumí technickým aspektům, tak jako vy. Proto se v praxi často setkávám s úplně chybným navržení e-shopu, což má za následek únik zákazníků a tržeb.
Data pro budování obsahu
Data pro budování obsahu: Správné vybrání klíčových slov, včetně pochopení jejich záměru, vám pomůže zlepšit kvalitu vašeho obsahu, což v konečném důsledku povede ke zvýšení relevantní organické návštěvnosti a tím i tržeb. Kvalitní odpovědi na otázky vašich zákazníků a případná pomoc při řešení jejich problémů či jejich vzdělávání, buduje dobré a odborně vnímané jméno vaší firmy, což v čase zajistí spokojené a stabilně vracející se zákazníky, které vyhledávají profesionalitu a kvalitu služeb.
E-shopy také ocení kompletní identifikaci veškerých filtračních parametrů, které lze napárovat na vaše produkty. Filtrace na e-shopu je velmi důležitá a to zejména při velkém množství produktů, které jsou technického i netechnického rázu.
Pokud váš obsah není správně optimalizovaný pomocí klíčových slov a nepoužívá další doporučení, například pro čitelnost obsahu. Pravděpodobně se na první stránky vyhledávání nedostanete, což má opět za následek ztrátu tržeb a snížení organické viditelnosti značky.
Data pro určení obsahové strategie
Data pro určení obsahové strategie: Návrh obsahové strategie je důležitý pro určení priorit tvorby obsahu, identifikování jazyka vašich zákazníků i pro určení cílové skupiny, ke které se využívají i další data z Google Analytics (pokud je máte). Správně navržená obsahová strategie pomáhá urychlit získávání zisků nebo jiného sledovaného cíle. Klíčovka je pro návrh obsahové strategie nezbytným dokumentem.
Bez dat k obsahové strategii nelze dělat smysluplné SEO. Hovorově, se budete pouze plácat a domnívat a tvořit obsah nebo struktury e-shopu, které nejsou podložené daty, což je ve většině případů jen ztráta času.
Podklady pro tvorbu PPC kampaní
Podklady pro tvorbu PPC kampaní: Pokud chcete vytvořit úspěšnou PPC kampaň, je potřeba mít kvalitní podklady, které pomohou navrhnout marketingové kampaně. Můžete například vyřadit kategorie, které se umisťují na prvních pozicích v organických výsledcích vyhledávání a cílit pouze na kategorie, které dobré pozice v organických výsledcích nemají. Můžete si také vybrat levná klíčová slova nebo určit longtailové výrazy, které mají vyšší konverzní potenciál.
Kompletní revize e-shopu z pohledu SEO
Kompletní revize e-shopu z pohledu SEO: Klasifikační analýza slov vám poskytne kompletní přehled o již existujících stránkách, o chybějících klíčových slovech umístěných na těchto stránek a pozicích jednotlivých klíčových slov, což vám dá ucelený pohled na stav vašeho e-shopu. Rozhodně se shodneme, že je perfektní vědět co se kde děje a kde jsou místa pro zlepšení.
Velmi často se také stává, že při zpracování klíčovky objevím další nápady, které klient aplikuje do svého podnikání, což má zase často za následek zvýšení tržeb nebo zkvalitnění nabízených služeb.
Analýza konkurence v oblasti klíčových slov
Pro úplné pochopení, jak vaše klíčová slova vystupují vůči konkurenci, je nezbytné provést detailní zkoumání, jak vaši konkurenti používají podobná nebo stejná klíčová slova ve svém online obsahu. Tímto způsobem můžeme identifikovat mezery v obsahu, příležitosti pro lepší umístění a potenciální hrozby z konkurečních webů.
Studie společnosti Ahrefs
Podle studie společnosti Ahrefs mohou webové stránky, které využívají klasifikační analýzu klíčových slov, dosáhnout až o 60% více organického provozu. Tento druh strategického přístupu k SEO může znamenat rozdíl mezi stránkami ztracenými v moři a stránkami na vrcholu vyhledávacích výsledků.
Jak vám předáme hotový dokument?
Analýzu klíčových slov vám předám v souboru xlsx, což odpovídá všude přítomnému programu Microsoft Excel, který pravděpodobně používáte i vy. Vím, že spousta klientu si analýzu zaplatí, ale dále jí nevyužijí kvůli nedostatku informací k dalšímu použití. Ať si říká každý co chce, ale za mě, za to vždy může agentura, která klíčovku zpracovává. Proto ke každé klíčovce dávám návod k použití i přehledný soubor s vysvětlením jednotlivých metrik, což vám pomůže vytěžit z vaší nové analýzy klíčových slov naprosté maximum.
Nabídka navazujících SEO služeb
Komplexní SEO správa
Pokud již máte mou klíčovku a chcete SEO pro váš e-shop nechat v rukou profesionála. Rád vám nabídnu dlouhodobou spolupráci, ve které vytěžíme z hotového analýzy klíčových slov maximum.
Moje SEO správa zahrnuje tvorbu obsahu, návrh struktury webových stránek, revizi stávajícího obsahu, no jednoduše realizaci veškerých oprav a doporučení, které objeví technická analýza e-shopu a analýza klíčových slov. SEO správa zahrnuje i budování odkazového portfolia, což z této služby dělá komplexní řešení pro smysluplnou realizaci optimalizace vašeho e-shopu pro vyhledávače.
Technická SEO analýza
Technické SEO je důležité pro správné fungování webových stránek, procházení, indexaci a celkové hodnocení e-shopu očima vyhledávačů. Zahrnuje velmi mnoho aspektů, které je potřeba řešit. Pro více informací o této problematice přejděte na článek: Technické SEO.
Pravdou je, že nejvíce technických chyb mají řešení e-shopu na míru. Takže pokud takové řešení již máte, doporučujeme provést analýzu k vylazení technických chyb e-shopu. Jestli patříte do skupiny, která teprve hledá řešení pro prodej produktů online. Rozhodně zvažte následující radu, která vám ušetří spoustu peněz a to nejen za zpracování technické SEO analýzy, která není kolikrát v těchto případech potřeba.
Rada pro začátečníky v online světě
Mým zákazníkům radím, aby používali krabicová řešení mého partnera a poskytovatele softwaru Shoptet. Nabízené řešení je technicky velmi dobře odladěné a připravené pro SEO. Je plně funkční a vystačí si s ním 90% malých, středních i velkých podniků. Cena pronájmu e-shopu je velmi přívětivá a s porovnáním vývoje e-shopu na míru doslova zanedbatelná.
Pokud by vám Shoptet nevyhovoval, můžete využít e-shopové řešení od společnosti Upgates, které poskytuje kvalitu a odladěnost podobně jako Shoptet.
Cena analýzy klíčových slov
Cena analýzy klíčových slov je velmi individuální a stanovuje se na základě velikosti projektu a potřebného času k nastudování odborných znalostí.
Nejčastěji však účtuji do: 30 000 Kč
Více informace o cenách najdete v mém SEO ceníku.
Máte zájem o mé SEO služby?
Kontaktujte mě pomocí e-mailu nebo na uvedeném telefonním čísle.
Tel: +420 734 515 026
E-mail: info@mrphoenix.cz